Idee teha negatiivse iooniga hambahari tekkis 19. sajandi teisel poolel ja mitmed Ameerika ettevõtted proovisid seda ellu viia, kuid edutult. Põhiprobleem oli selles, kuidas nii väikest toiteplokki teha.
Niipea, kui ilmus suure mahutavusega kompaktne liitiumaku, tutvustas Hukuba Dentali leiutaja ja asutaja Hiroshi Hukuba ioonse hambaharja maailma esimest kaubanduslikku versiooni. Ettevõte asutati 1977. aastal pereettevõttena.
1984. aastal tutvustati praeguse ioonse hambaharja prototüüpi, registreeriti kaubamärk ning USA toidu- ja ravimiamet (FDA) on toote USA turule sobivaks kiitnud.
1996. aastal algas müük Jaapani jaemüügipunktides (apteekides).
2009. aastal toodi turule uus ionisatsioonil põhinev elektriline hambahari.
Aastatel 1996–2019 müüdi kogu maailmas üle 300 miljoni ühiku.
Ettevõte on aastaid keskendunud Jaapani turule ja teenindanud peamiselt kohalikke vajadusi. Ionisatsiooni populaarsus kiiresti kasvas ja miljonid jaapanlased on tänu nende näilisele tõhususele muutunud ioonsete hambaharjade regulaarseks kasutajaks.
Praegusel ajal jätkab ettevõte oma arengut ja sõlmib partnerlussuhteid üle maailma. Ettevõtte nimi muudeti Ionic Corporationiks. Lõpuks jõudsid kõrgeima kvaliteediga tooted Euroopasse.
Hoolimata kasvust lähtub äri siiski eelkõige pereväärtustest, prioriteet on kvaliteet ning ettevõtte asutaja peamiseks eesmärgiks on negatiivsete ioonide jõul inimesi tervemaks muuta, sest "tervis algab meie suust."
Tänapäeval on Ionic Corporation edukas ettevõte, mis on üles ehitatud ainulaadsele patenteeritud ioonse hambaharja tehnoloogiale. Ta käivitas tõelise revolutsiooni hambaharjade tootmises ja sai maailma juhtivaks ionisatsioonitehnoloogia alal. Koos Tokyo Meditsiini- ja Hambaravi Instituudiga töötab ettevõte välja uusi tooteid, mida plaanime oma poes tutvustada.