Veeblehe www.ionickiss.ee külastades, seda kasutades või sellele sisenedes kinnitate, et olete need tingimused läbi lugenud ja nõustute nendega. Need tingimused on siduvad igale Veebilehe külastajale. Juhime tähelepanu, et Ostja peab enne tellimuse vormistamist nõustuma käesolevate tingimustega (sh privaatsuspoliitikaga), sellest keeldumisel ei saa tellimust täita ja kaupa tellida.
Veebipood ionickiss.ee pakub veebilehel saadaolevat sisu ja tooteid vastavalt allpool toodud kasutustingimustele.
1. Üldsätted
1.1. Kui tarbija ostab veebilehe kaudu kaupu/teenuseid, loetakse sellist vastastikust kokkulepet kauglepinguks ja selle suhtes kehtivad kauglepinguid reguleerivad EL eeskirjad.
1.2. Külastajal on õigus igal ajal lõpetada veebipoe ja selles pakutavate teenuste kasutamine.
1.3. Külastajal on keelatud kasutada veebipoes sisalduvat teavet ärilistel eesmärkidel.
1.4. Ostja saab kaupa tellida nii veebipoes registreerudes kui ka registreerimata.
1.5. Veebipood ei vastuta oma kohustuste täitmise viibimise või täitmata jätmise või muu suutmatuse eest täita kohustusi, mis on põhjustatud temast sõltumatutest asjaoludest ja takistustest.
2. Toodete hinnad ja tootekirjeldused
2.1. E-poes esitatud kaupade pildid on illustreerivad ja informatiivsed. Toote või pakendi pilt võib erineda tegelikust suurusest, toote või pakendi välimusest.
2.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu (edaspidi KM)
2.3. Hind ei sisalda kohaletoimetamiskulusid. Kohaletoimetamiskulu lisandub toote hinnale ja sõltub ostja valitud tarneviisist. Hinnad ja tarnevõimalused leiate veebipoes Tarne jaotises.
2.4. Müüjal on õigus igal ajal kaupade hindu muuta.
3. Ostlemine
3.1. Ostja saab ionickiss.ee veebipoes oste sooritada 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas, välja arvatud juhul, kui veebipood ei ole tehnilistel põhjustel saadaval.
3.2. Veebipoes müüdavate kaupade hinnad ja kirjeldused on märgitud kauba juurde.
3.3. Tellimuse vormistamiseks lisa soovitud kaubad ostukorvi. Täitke kõik nõutud väljad ja valige sobivaim tarneviis. Pärast seda kuvatakse ekraanil tellimuse kogumaksumus koos tarnega. Tellimuse täitmiseks sooritage makse.
3.4. Veebipood jätab endale õiguse keelduda kauba müügist, kui veebipoes märgitud hind on eksituse tõttu oluliselt madalam turuhinnast.
4. Maksetingimused
Pange tähele, et OPAY solutions pakub teile kontoteavet ja makse algatamise teenuseid vastavalt nende teenuste tingimustele. Makse sooritamisega kinnitate, et nõustute nende teenuste osutamise ja nende Tingimustega.
4.1. Maksevaluutaks Veebilehel on euro.
4.2. Saate oma ostu eest tasuda, valides järgmised OPAY solutions, UAB makseplatvormi pakutavad makseviisid:
4.2.1. Maksed internetipanga kaudu:
4.2.1.1 Pärast teie ostukorvi kinnitamist suunab maksesüsteem teid teie valitud panga lehele ja saadab andmed tasumisele kuuluva summa kohta elektroonilisse pangasüsteemi.
4.2.1.2. Sisenege e-panka nagu tavaliselt ja süsteem seadistab valitud kaupade eest tasumise. Kõik, mis on vajalik teha, on makse kinnitamine.
4.2.2. Maksmine kaardidega Visa/Mastercard
4.2.3. Või ülekanne mis tahes pangast. Ostja peab märkima maksevormi jaotisesse "Makse eesmärk" tellimuse numbri, mis on märgitud tellimuse kinnitusmeilis. Kui makset ei laeku, tühistatakse teie tellimus 48 tunni pärast.
4.3. Panga poolt võetavad vahendustasud raha kontole kandmise eest ei sisaldu ostja kauba arvel. Müüja ei vastuta selliste tasude kohaldamise ja/või suuruse eest.
4.4. Maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed edastatakse litsentseeritud makseasutusele OPAY solutions, UAB.
4.5. Leping jõustub peale edukat tasumist veebipoe pangakontole. Kui tellimust ei ole mingil põhjusel võimalik täita, teavitatakse sellest ostjat ning tagastatakse tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast teavitamist.
4.6. Ostja, kes on valinud teenuste eest tasumise pangaülekandega, kohustub kauba eest tasuma viivitamatult, kuna alles pärast makse laekumist algab kauba saadetise registreerimine ja lähetusaja arvestamine.
4.7. Müüja on kohustatud esitama ostjale arve elektroonilise versiooni. Arve ettemaksu kohta saadetakse märgitud e-posti aadressile peale tellimuse kinnitamist. Lõpparve väljastatakse pärast tasumist ning elektrooniline versioon saadetakse e-postiga.
5. Tarnetingimused
5.1. Kaubad tarnitakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
5.2. Kõik tollid ja maksud, mis tuleb tasuda kauba kättesaamiseks tarnekohas, kannab Ostja. Saatekulu kuvatakse enne tellimuse kinnitamist.
5.3. Ostetud kaup toimetatakse Ostja poolt määratud aadressile 2-7 tööpäeva jooksul. Paki kohaletoimetamise kiirus sõltub kullerteenuse pakkujast.
5.4. Kohaletoimetamise kulu:
5.4.1. Kohaletoimetamine kõikidesse DPD ja Venipak pakiautomaatidesse: 3,95 eurot.
5.4.2. Tarne DPD kulleriga: 6,95 eurot.
5.4.3. Kui Teie ostetud Kauba kogusumma ületab 40.00 eurot, on kohaletoimetamine DPD ja Venipak pakiautomaatidesse Eestis tasuta.
5.4.4. Kui Teie poolt ostetud Toodete kogusumma ületab 120.00 eurot, on kohaletoimetamine DPD kulleriga Eestis mandriosas tasuta.
5.4.5 Kohaletoimetamine Eesti saartele DPD kurieriga +19 eurot pakk
5.5. Kui olete valinud kohaletoimetamise DPD kulleriga, toimetatakse tellitud Tooted Teie poolt määratud aadressile tööpäevadel 9.00-18.00.
5.6. Ostja peab kohaletoimetamise ajal kontrollima paki välist seisukorda kulleri juuresolekul. Kui pakil avastatakse kahjustusi, tuleb kahjustus kirjalikult fikseerida või pakist keelduda. Ilma selliste toiminguteta vabaneb müüja vastutusest Ostja ees seoses kahjustatud kaubaga.
5.7. Pärast paki kättesaamist loetakse see kvaliteetseks, sellisel juhul ei võeta enam vastu pretensioone kauba väliskahjustuste kohta.
5.8. Ostja on kohustatud kõikidel juhtudel viivitamatult Müüjat teavitama, kui kaup tarnitakse kahjustatud pakendis, kui kaup sisaldab tellimata kaupa või vales koguses kaupa või kui selgub, et toode pole täeilikult komplikteeritud.
5.9. Kui kaubale ei tule määratud aja jooksul postkontorisse järgi, kannab kauba saatmise ja tagastamise kulud Ostja ostukuupäeval kehtinud saatekulu järgi, olenemata sellest, kas kohaldub tasuta saatmine või mitte.
5.10. Müüja ei vastuta kullerteenuste või teiste kohaletoimetamisteenuse osutajate poolt kohaletoimetamise viibimise eest, olenemata kohaletoimetamise viibimise põhjustanud asjaoludest.
Kui teil on lisaküsimusi, kirjutage aadressile info@ionickiss.ee või helistage +37065453353
6. Toote kvaliteet ja garantii
6.1. Iga ionickiss.ee veebipoes saadaoleva toote üksikasjad on märgitud iga toote juures olevas kirjelduses.
6.2. Müüja ei vastuta selle eest, et e-poes saadaval olev kaup ei pruugi Ostja poolt kasutatava monitori omaduste tõttu vastata kauba tegelikule suurusele, kujule või värvile.
6.3. Müüja annab teatud tüüpi kaupadele teatud perioodiks kvaliteedigarantii, mille konkreetne kestus ja muud tingimused on märgitud nende kaupade kirjeldustes.
6.4. Kui Müüja ei anna teatud tüüpi kaupadele kvaliteedigarantii, kehtib vastavates õigusaktides sätestatud garantii.
6.5. Kui kaup on ebakvaliteetne, võib selle käesoleva eeskirja 7. peatüki kohaselt tagastada või asendada 14 kalendripäeva jooksul alates ostu (kättesaamise) kuupäevast.
7. Tagastamine/vahetamine
Kui soovite tühistada tellimust, kui te pole veel toodet saanud, või keelduda tasutud, kuid veel tarnimata tellimuses sisalduva(te)st toodetest ja saada raha tagasi, võtke meiega ühendust aadressil info@ionickiss.ee . Registreeritud kasutajad saavad oma kontol täita tagastusvormi.
TÄHELEPANU: Enne kvaliteetse kauba tagastamist kontrollige, kas toode on mittetagastatavate toodete nimekirjas..
7.1. Kui ionickiss.ee veebipoest tellitud toode ei vasta kirjeldusele või ei vasta toote määratud parameetritele, saate selle tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates paki kättesaamise kuupäevast. Taganemisõigus ei kehti, kui Ostjaks on juriidiline isik.
7.2. Taganemisõiguse kasutamiseks peate esitama taganemisavalduse, mille leiate siit:
Vaatame probleemi üle ja lepime kokku teile parima lahenduse.
7.3. Tagastamisvorm tuleb saata klienditoe e-posti aadressile info@ionickiss.ee. Meili teemareal peaks olema "Toode tagastus" ja tellimuse number. Tellimuse number on märgitud arvel ja tellimusega seotud e-kirjades.
7.4. Puudusega kauba tagastamine ja/või asendamine on tasuta. Kvaliteetse toote tagastamise tasub Ostja.
7.5. Ostja on kohustatud Kauba Müüjale tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse saatmist veebipoodi.
7.6. Kauba tagastamisel peab Ostja:
7.6.1. Tagastatav kaup ei tohi olla Ostja poolt kahjustatud;
7.6.2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalpakendis ja välimust kaotamata (sildid terved, kaitsekile eemaldamata jne) (see ei kehti defektse kauba kohta);
7.6.3. Kaup peab olema pakendatud nii, et vältida kahjustusi tarne ajal.
7.6.4. Kui otsustate kauba Venipak või DPD kaudu tagastada, võtke aadressi täpsustamiseks ühendust ettevõttega (info@ionickiss.ee).
7.6.5. Kauba tagastamiseks kulleriga palume esitada järgmine aadress:
7.7. Kui ostja on valinud e-poe pakutavast soodsaimast erineva tarneviisi, ei ole veebipood kohustatud hüvitama täiendavaid saatmiskulusid.
7.8. Kohe pärast tagastatud paki kättesaamist vaatame kauba üle ja tasume täishinna või saadame uue paki vastavalt ostjaga kokkulepitule hiljemalt 14 päeva jooksul.
7.9. Kui müüja avastab, et klient on asja kasutanud ning see ei ole enam 100% müügikõlblikus seisukorras ja välimuses, siis raha ei tagastata. Kui tingimused on täidetud, müüja on kohustatud viivitamatult tagastama tarbijale kauba eest tasutud summa, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tarbijapoolse kauba ostmisest keeldumise kättesaamise päevast.
7.10. Müüjal on õigus mitte tagastada tarbija poolt kauba või asja eest tasutud summat enne, kui tarbija on selle tagastanud või esitanud selle tagastamist või saatmist kinnitavad dokumendid..
7.11. Saate oma raha kätte 14 päeva jooksul pärast kauba tagastamist (ei sisalda saatmiskulusid).
7.12. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on kauba mittevastavus tellimusele (näiteks vale või kahjustatud kaup).
7.13.Toodet ei asendata ega parandata, kui kahju on põhjustatud juhiste ja kasutustingimuste mittejärgimisest.
7.14. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis ilmnevad pärast kauba üleandmist Ostjale.
7.15. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik Kauglepingu alusel tasumisele kuuluvad maksed. Tarbija pretensioonile peab kaupmees vastama kirjalikult 14 päeva jooksul.
8. Ostja isikuandmete töötlemine
8.1. Veebipood töötleb ainult neid isikuandmeid, mille klient sisestas kauba tellimisel, nagu eesnimi, perekonnanimi, meil jne.
8.2. Veebipood edastab isikuandmeid transporditeenuse osutaja(te)le, et tagada kauba kohaletoimetamine.
8.3. Kui olete sõnaselgelt andnud nõusoleku meie turundusteadete, sealhulgas uudiskirjade saamiseks, võime teiega aeg-ajalt ühendust võtta ja edastada teavet meie teenuste ja viimaste pakkumiste kohta. Sel eesmärgil võime töödelda e-posti aadressi, mille olete andnud turundusteadete tellimisel. Kliendil on võimalus turunduskommunikatsioonist loobuda, teatades sellest meile aadressil info@ionickiss.ee.
Lisateavet leiate meie privaatsuspoliitikast
9. Vaidluste lahendamine
9.1. Pooled püüavad Müüja ja Ostja vahel tekkivad vaidlused lahendada vastastikuste läbirääkimiste või kirjavahetuse teel, et saavutada mõlemale poolele kasulik ja vastuvõetav lahendus.
9.2. Kui vaidlust ei õnnestu lahendada läbirääkimiste või kirjavahetuse teel, lahendavad Pooled vaidluse Leedu Vabariigi kohtutes vastavalt Leedu Vabariigi seadustele ja määrustele. Ostja (tarbija) ja Müüja vahelised vaidlused saavad olla üle antud Tarbijaõiguste Kaitse Keskusesse või Leedu Vabariigi kohtusse.
9.3. Ostjal on õigus pöörduda ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise organite poole.
10. Turundus ja teave
10.1. Müüja võib omal äranägemisel algatada veebipoes erinevaid soodustusi, muuta soodustuste tingimusi ja tühistada need ilma eraldi etteteatamata.
10.2. Müüja saadab kõik teated Ostja registreerimisvormis märgitud sidevahenditele.
10.3. Ostja saadab kõik teated ja päringud Müüja veebipoe jaotises „Kontaktid“ märgitud telefoninumbritele või e-posti aadressidele.
10.4.Müüja ei vastuta, kui Ostja ei saa saadetud infot või kinnitusteateid tõrgete tõttu Internetis, e-postis.
11. Lõppsätted
11.1. Kõik veebipoes olevad tootekirjeldused, fotod ja muud andmed on Müüja omand ning Müüjale kuuluvad veebilehel oleva teabe majanduslikud ja isiklikud autoriõigused. (Müüjal on kõigi veebilehel olevate materjalide ja teabe autoriõigused, andmebaasiõigused, kaubamärgid, domeeninimed ja muud intellektuaalomandi õigused või tal on nendele litsents.) Veebilehel sisalduva teabe või fotode igasugune kopeerimine, reprodutseerimine, taasavaldamine, kolmandatele isikutele üleandmine, muutmine või muul viisil kasutamine ilma Müüja kui omaniku loata on keelatud. Selle keelu rikkumisel on rikkuja kohustatud hüvitama müüjale tekitatud kahju.
11.2. Müüjal on õigus käesolevaid Tingimusi igal ajal muuta. Reeglite muudatused ja täiendused (Reeglite uus toimetus) on leitavad Veebilehel. Tingimuste muudatused või täiendused (Tingimuste uus toimetus) jõustuvad nende Veebilehel avaldamise kuupäevast, kui Tingimustes ei ole sätestatud teisiti.